środa, 23 lutego 2011

Perfekcyjna pani domu.

Muszę kupić książkę o wyżej wymienionym tytule... Za jakiś czas będę zmieniać stan cywilny za sprawą pewnego Pana i przyda mi się kurs na panią domu ;) W związku z tym, postanowiłam zrobić sobie 2 notatniki: jeden, w którym będę zapisywać i wklejać wycięte z gazet porady typu: jak wywabić plamy z wina, jak pomysłowo złożyć serwetki, co robić by kwiaty dłużej stały w wazonie... :D a drugi ma być zbiorem przepisów. Muszę zacząć się przygotowywać do zamieszkania na swoim, bo póki co tajniki gotowania i prowadzenia domu są mi obce ;)
Tak jak na fitness zalecają kupić sobie ładne ciuszki, by mieć większą motywację do ćwiczeń, tak ja chcę mieć fajne notatniki na te wszystkie potrzebne informacje ;)
Jakiś czas temu zauroczyła mnie kolekcja Melissy Frances - Kitschy Kitchen, ale niestety nie są już dostępne w Polsce papiery ani chipboardy z tej kolekcji...za to udało mi się upolować naklejki homemade stickers i tagi :) Przydadzą się bardzo przy tworzeniu przepiśnika :) Dodatkowo wysłałam prośbę o możliwość wykonania liftu pewnego przepięknego notesu na przepisy, mam nadzieję, że będę mogła go wykonać :)




Na ozdobienie okładki "notesu pani domu" ;) tudzież "strażniczki domowego ogniska" czekają również die cutsy Graphic45 - Domestic Goddess Tags. Oj, bardzo mi się podobają takie "retro panie domu"... wkrótce (mam nadzieję) efekty :)



1 komentarz:

  1. Już się nie mogę doczekać - zarówno efektów pracy jak i zmiany stanu cywilnego! :)

    OdpowiedzUsuń